Skippa till huvudinnehållet

Kan du inte se din retur i din beställningsöversikt?

Efter att du har lämnat in ditt paket hos ditt ombud, kan du se statusen av din retur i din beställningsöversikt. Vänligen observera att det kan ta lite tid innan detta har registrerats i din profil.

I vissa undantagsfall kan det däremot förekomma att vi inte har tillgång till någon spårningsinformation för din retur. Detta kan bero på följande:

- Du har inte använt returetiketten som kom med i din beställning, utan istället skrivit ut en egen etikett från ditt konto eller med hjälp av vår kundtjänst.

- För vissa produkter och varor har vi pålitliga partners som levererar åt oss. Har din försändelse skickats med någon av dessa partners, har vi tyvärr inte tillgång till någon information om din returstatus.

- Om ABOUT YOU nyligen har lanserats i ditt land kan det vara svårt för oss att komma åt information från din lokala postleverantör. Vi arbetar för närvarande på det - håll dig uppdaterad. 

Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Kundservice

Har du inte hittat svaret på din fråga?

Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.

Få support

Besök vårt självbetjäningscenter för att få snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Begär support
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.