SHOPPA EFTER PASSFORM
SHOPPA EFTER KATEGORI
SHOPPA EFTER KATEGORI
I mitt spårningsmejl ser jag att paketet är ”aviserat” sedan några dagar. När kommer processen att gå framåt?
Under Black Friday-säsongen är antalet beställningar mycket högt, vilket gör att våra fraktpartners tar lite längre tid på sig att hämta paketen. Vi har nära kontakt med dem för att säkerställa att ditt paket når dig så snart som möjligt.
Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Hitta fler svar här
Jag har beställt något under en tidigare kampanj och nu är exakt samma vara ytterligare nedsatt i pris. Kan jag på något sätt dra nytta av den nuvarande kampanjrabatten?
Jag har fått fel storlek eller färg. Hur får jag rätt storlek/färg med Black Friday-rabatten?
Inkluderar Black Friday-kampanjer alla varor i butiken?
Jag har inte fått någon returbekräftelse från About You än. Hur ska jag göra nu?
Jag kan inte se kampanjen i min app. Hur gör jag för att dra nytta av kampanjen?
Hitta fler svar här
Jag har beställt något under en tidigare kampanj och nu är exakt samma vara ytterligare nedsatt i pris. Kan jag på något sätt dra nytta av den nuvarande kampanjrabatten?
Jag har fått fel storlek eller färg. Hur får jag rätt storlek/färg med Black Friday-rabatten?
Inkluderar Black Friday-kampanjer alla varor i butiken?
Jag har inte fått någon returbekräftelse från About You än. Hur ska jag göra nu?
Jag kan inte se kampanjen i min app. Hur gör jag för att dra nytta av kampanjen?
Kundservice
Har du inte hittat svaret på din fråga?
Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.
Chatta med oss!
Få hjälp dygnet runt från vår Chatbot och undvik väntetider.
Ring oss
Gratis hotline: mån - lör 09.00-18.00. Helgdagar: 09.00-18.00




















































