Skippa till huvudinnehållet
01d
08h
15m
07s

Vi firar 5 år av ABOUT YOU: Upp till -50% EXTRA endast i APPEN

Kan jag avbryta min beställning innan den har skickats?

Det är möjligt att avbryta beställningar hos oss om din beställning ännu inte har behandlats av vårt lager. Vårt lager betar dock av beställningarna fort, så det kan hända att det efter några få minuter inte längre är möjligt att avbryta beställningen.
Det snabbaste sättet är att leta upp den relevanta beställningen i ditt kundkonto och välja alternativet annullera.
Observera att du bara kan begära en annullering för alla artiklar i en planerad leverans. Så om du vill annullera alla artiklar i din beställning, men din beställning är uppdelad i flera olika leveranser, måste du begära en annullering för var och en av dessa leveranser.
Tyvärr är det inte möjligt att annullera enskilda artiklar i en leverans.
Efter begäran får du ett separat e-postmeddelande med information om din avbokningsförfrågans status.
Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst på det kostnadsfria numret 020 790316 - samtal från utlandet kan medföra avgifter.

Var det här svaret till hjälp?
Din återkoppling är viktig för oss. Den hjälper oss att bli bättre.
Kundservice

Har du inte hittat svaret på din fråga?

Hitta ditt svar på några få klick eller kontakta oss för mer hjälp.

Få support

Besök vårt självbetjäningscenter för att få snabba svar på de vanligaste frågorna eller för att skriva till oss.
Begär support
Gratis hotline: mån - lör 09.00 - 18.00.